فروشگاه حافظه جانبی فرهنگ

فروشگاه حافظه جانبی فرهنگ

هارد ، رم ، فلش به همراه جایزه
فروشگاه حافظه جانبی فرهنگ

فروشگاه حافظه جانبی فرهنگ

هارد ، رم ، فلش به همراه جایزه

فروش هارد اکسترنال ، فلش مموری و کارت حافظه همراه با هدیه

با سلام خدمت دوستان . اینجا مکانی است برای کسانی که دنبال خرید لوازم ذخیره سازی اطلاعات ( هارد اکسترنال ، فلش مموری و کارت حافظه گوشی )هستند و در ضمن گوشه چشمی به دنیای هنر ( موسیقی و سینما دارند ) . 

من برای این دوستان این امکان را فراهم کرده ام تا علاوه بر دسترسی به بهترین و ارزانترین برندهای موجود در بازار الکترونیک ،نیز بتوانند تا حد امکان از آرشیو بزرگ بنده هدیه ای انتخاب کنند. برای این کار تنها لازم است با مطالعه دقیق مطالب موجود بر حسب نیاز خود خرید بفرمایند.

در اینجا ذکر چند نکته ضروری است:

  


1- همه آثار با کیفیت بسیار خوب قرار داده شده است.

2-هیچ فیلم با کیفیت پرده و یا حتی webrip ,ارائه نشده.

3-سریال ها  با آخرین آپدیت و در موارد زیادی تمام شده هستند.

4-قیمت ها : شما بابت هارد شماره یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و هشت  علاوه برقیمت هارد مبلغی ناچیز40000 تومان تنها بابت هزینه کپی آثار پرداخت خواهید کرد و بابت دیگر محصولات اعم از هارد ، کارت حافظه،و فلش مموری هیچ هزینه دیگری علاوه بر مبلغ محصول پرداخت نخواهید کرد ( یعنی فیلم و سریال و موسیقی روی آنها هیچ هزینه ای نخواهد داشت) .

5-بدیهی است دوستانی که هارد 2 ترا بایت و بالاتر خریداری میکنند در صورتی که به صورت فول ظرفیت از فیلمها و سریالهای موجود می خواهند باید به تناسب ظرفیت هزین کپی بپردازند مثلا برای هارد اکسترنال 2 ترابایت 80000 تومان و برای 3 ترابایت 120000 تومان .

6- دوستانی که علاقه ای به دریافت فیلم و سریال ندارند محصول خود را همراه پلمب و بدون هزینه ای دیگر ( هزینه کپی ) دریافت خواهند کرد.

7-نحوه خرید به این شکل است که شما محصول مورد نظر خود را بر حسب ظرفیت و مدل انتخاب میکنید سپس هدیه متناسب با ظرفیت آنرا از بین هدایای متنوعی که برایتان معین شده برمیگزینید . مثلا اگر شما یک کارت حافظه 8 گیگابایتی لازم دارید باید از بین برندهای موجود یکی را انتخاب کرده و سپس از بین دسته هدایای 8 گیگی یکی را گزینش کنید و در تماس با من اعلام بفرمایید . سپس کل هزینه به علاوه هزینه پستی را به شماره حسابی که در زیر آمده واریز نموده و مشخصات واریز ( کد رهگیری پرداخت ، ساعت تراکنش و مبلغ ) را  برای من ایمیل می کنید . در مرحله آخر محصول برای شما آماده  و طی 2 الی 7 روز کاری ( سعی میشود در کمترین زمان ممکن ) از طریق پست  به آدرسی که قبلا در تماس با ما اعلام کرده اید ارسال خواهد شد.   

8-شما میتوانید مبلغ خرید را به شماره حساب ملی 0339490501000 و یا شماره کارت 6037997277029634 به نام حیدر اعتمادزاده واریز بفرمایید.

9- لطفا قبل از انجام خرید و یا جهت هر گونه سوالی با شماره 09378190053 ( از ساعت 9 صبح تا 9 شب )  و یا ایمیل homayoun.etemad@yahoo.com تماس بگیرید یا مکاتبه بفرمایید.   

                            


 با "فرهنگ" باشید                         




در این قسمت  میتوانید با کلیک روی هر گزینه محتوای هر هارد را با فرمت PDF و به صورت عکس دانلود کنید .



1- هارد شماره یک با یک ترا بایت فیلم ( خارجی ، هندی ، انیمیشن) اکثرا دوبله بدون حذفیات .856 فیلم

2-هارد شماره دو با یک ترا بایت فیلم (خارجی،هندی، انیمیشن) اکثرا دوبله بدون حذفیات. 967 فیلم

3-هارد شماره سه با یک ترا بایت فیلم (خارجی و انیمیشن) زیر نویس و دوبله.1079 فیلم

4-هارد شماره چهار با یک ترا بایت فیلم ایرانی( حدود 1500 عنوان فیلم جدید و قدیم قبل و بعد از انقلاب) با بهترین کیفیت موجود.1500 فیلم

5-هارد شماره پنج با یک ترا بایت فیلم ( خارجی ، انیمیشن و فیلمهای هنری) دوبله و زیرنویس.حدود 980 فیلم 

6-هارد شماره شش با یک ترا بایت سریال ( ایرانی ، خارجی) دوبله و زیرنویس.

7-هارد شماره هفت با یک ترا بایت سریال(عمدتا خارجی) دوبله و زیرنویس.

8- هارد شماره هشت با یک ترا بایت مستند ( دوبله و اصلی ) در تمام موضوعات اعم از حیات وحش ، تاریخی ، اجتماعی و ... . متاسفانه هنوز موفق نشده ام لیست جامعی از این هارد را تهیه کنم ولیکن میتوانید نمونه آثار را در قسمت نمونه محتوای هارد شماره هشت ببینید.